انتگرالپذیری مشتق حاصلضربهای بلاشکه

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم
  • نویسنده لیلا شریعتی فر
  • استاد راهنما رسول آقالاری
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1389
چکیده

در این پایان نامه عضویت مشتق حاصلضربهای بلاشکه در فضاهای هاردی وبرگمن، بخصوص برای حاصلضربهای بلاشکه درونیاب و برای حاصلضربهای بلاشکه که صفرهایش در زاویه استولز واقع است مورد مطالعه قرار می گیرد و برهانهای جدید و ساده تری نسبت به قبل بدست می آید که این قضایای جدید تعمیم دهنده ی نتایج بدست آمده توسط آهرن، کلارک، کهن، کیم، نیومن، پروتاس، رودین، وینوگراد و سایر محققین می باشد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

حاصلضرب های بلاشکه درونیاب

همانطور که فرستمان نشان داد، هر تابع اینر، حد یکنواخت دنباله ای از حاصلضرب های بلاشکه است ، در، مارشال نشان داده است هر تابع تحلیلی و کراندار روی d، حد یکنواخت دنباله ای از ترکیب های خطی حاصلضربهای بلاشکه است . در حقیقت مارشال نشان داد فضای خطی تولید شده توسط حاصلضرب های بلاشکه در h چگال است . گارنت با در نظر گرفتن کار مارشال، سوال مشابهی در مورد تعیین بستار فضای خطی تولید شده توسط حالضرب های ب...

15 صفحه اول

مشتق از دیدگاه کاراتئودوری

‏تعریف کاراتئودوری از مشتق چنین است:می‌گوییم تابع ‎$f$‎ در نقطه ‎$ain D_f$‎ مشتق‌پذیر است هرگاه یک تابع ‎$varphi$‎ وجود داشته ‌باشد که در ‎$a$‎ پیوسته باشد و برای هر ‎$x$‎ در یک بازه باز ‎$U$‎ شامل ‎$a$‎،‎[f(x)-f(a)=varphi(x)(x-a).]‎‏در این مقاله به بررسی این تعریف از مشتق می پردازیم. نشان می دهیم که با تعریف استاندارد (کوشی) از مشتق معادل است و می تواند در اثبات ساده تری از بعضی قضایای مقدماتی...

متن کامل

نشاندن گروههای پیراتوپولوژیکی در حاصلضربهای توپولوژیکی

این پایان نامه دارای چهار فصل بوده فصل اول مطالبی از توپولوژی فصل دوم مطالبی از گروههای پیراتوپولوژیکی فصل سوم اشنایی با گروههای پیراتوپولوژیکی امگا-متعادل و کلا کراندارو در نهایت در فصل چهارم شرایط لازم و کافی در مورد نشاندن گروههای پیراتوپولوژیکی.

15 صفحه اول

حاصلضربهای بلاشکی با مشتقاتی در فضاهای برگمن با وزنهای نرمال

دنباله های درونیابی در مورد فضاهای برگمن-هیلبرت تاکنون توسط بسیاری ازمولفین من جمله رودین وپیرانیان مورد استفاده قرار گرفته است.در این رساله می خواهیم شرط کافی مشهور در مورد این فضاها را در مورد دیگر فضاهای برگمن بخصوص فضاهای برگمن وزن دار تعمیم دهیم هم چنین تعلق مشتقات حاصلضربهای بلاشکه به این فضاها مورد بررسی قرار می گیرد.

قابها و پایه ها در حاصلضربهای تانسوریc -مدولهای هیلبرت

در این پایان نامه به بررسی قابها در c-مدولهای هیلبرت می پردازیم و نشان می دهیم حاصلضرب تانسوری دو قاب از دو c-مدول هیلبرت نیز یک قاب برای حاصلضرب تانسوری این دو فضا خواهد بود.همچنین به تعریف یک قاب از زیرفضاها، حاصلضرب تانسوری تجزیه همانی و حاصلضرب تانسوری نمایش قابی در فضاهای هیلبرت می پردازیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023